- Firma SitePromotor. gwarantuje sprawne działanie podzespołów wymienionych w tabeli zgodnie z wyszczególnionym okresem gwarancji (w miesią- cach) licząc od daty zakupu.
- pozycje oznaczone symbolem GPxx nie podlegają gwarancji sprzedawcy! Te pozycje mogą być serwisowane wyłącznie we wskazanej sieci producenta, zgod- nie z warunkami karty gwarancyjnej dostarczanej wraz ze sprzętem. Okres gwarancji w tym wypadku jest podany tylko w celach informacyjnych.
- pozycje, które oznaczone są w tabeli symbolami Rxx (np. R12) podlegają wyłącznie prawom rękojmii w okresie odpowiadającym liczbie po znaku R, liczonej w miesiącach. Tak oznaczony sprzęt nie posiada gwarancji.
- Na zestawy komputerowe firma udziela specjalnej 36-miesięcznej gwarancji. Polega ona na tym, że każdy element komputera objęty jest okresem gwarancji wg tabeli oraz okresem bezpłatnego serwisowania. Bezpłatnym serwisem nie będą objęte podzespoły nie zakupione w naszej firmie, a które mogą zostać dołożone do zestawu komputerowego w trakcie jego eksploatacji. Takie pozycje oznaczane są na gwarancji symbolem S36.
- Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 28 dni roboczych.
- Kupujący zobowiązuje się dostarczyć wadliwy sprzęt do punktu serwisowego ul. Wołczyńska 37A, 60-003 Poznań na własny koszt (z wyjątkiem sprzętu zakupionego w sklepie internetowym, który dostarcza kupujący na koszt SitePromotor firmą spedycyjną DHL jako zwykła przesyłka kurierska. Tego typu przesyłka musi posiadać naklejony w widocznym miejscu numer RMA, który nadany zostaje przez serwis firmy Komputronik). W razie nie przedłożenia wraz ze Sprzętem (kopii) dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opisu objawów (wypełniona karta zgłoszenia reklamacyjnego), sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy gwarancyjnej z uwagi na niedopełnienie przez Kupującego/Nabywcę warunków gwarancji.
- Sprzęt winien zostać dostarczony w opakowaniu fabrycznym oraz musi być kompletny (opakowanie, dokumentacja, sterowniki, kable itp.). W przypadku braku oryginalnego opakowania sprzęt zostanie przyjęty warunkowo (firma SitePromotor nie odpowiada w takim przypadku za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu).
- Po dokładnych oględzinach w serwisie i w przypadku wykrycia niezgodności z warunkami gwarancji również pod nieobecność reklamującego, gwarancja może być zakwestionowana i unieważniona. Sprzedawca wyłącza obowiązek powiadomienia kupującego na piśmie o odrzuceniu, roszczenia gwarancyjnego. Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia zostały spowodowane: szkodliwym promieniowaniem, urazami mechanicznymi, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, zwarciem instalacji elektrycznej, stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację.
- Pojęcie "wady sprzętu", o którym mowa w punkcie 3 niniejszej karty gwarancyjnej, nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych (także baterii i akumulatorów), a także instalacji i konfiguracji oprogramowania.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje wg serwisu SitePromotor) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę oraz transport w wysokości zgodnej z obowiązująca taryfą.
- W przypadku, gdy wykonanie obowiązków wynikających z niniejszej gwarancji stanie się niemożliwe, z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, niniejsza gwarancja wygasa. Powyższe zastrzeżenie dotyczy w szczególności sytuacji, gdy Sprzedawca nabył podzespoły stanowiące przedmiot niniejszej umowy gwarancyjnej od producenta lub dystrybutora, który znajdzie się w stanie upadłości, likwidacji, zaprzestania działalności lub zmieni zakres prowadzonej działalności.
- Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.
- W przypadku powstania zaległości finansowych, względem firmy SitePromotor, bądź jej prawnego kontynuatora, właściciel towaru oświadcza iż wyraża zgodę na zatrzymanie sprzętu reklamowanego w serwisie. Towar nie odebrany w ciągu 6 miesięcy od daty zgłoszenia reklamacyjnego ulegają przepadkowi na rzecz firmy SitePromotor bądź jej prawnego kontynuatora. Firma nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.
- W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks Cywilny.
Kupujący/Nabywca akceptuje warunki niniejszej gwarancji z chwilą podpisania dokumentu sprzedaży i odebrania towaru.